Novosti

VAŽNO! Lažne e-mail poruke

Poštovani klijenti,

skrećemo Vam pozornost da je uočena pojava lažnih e-mail poruka koje na prvi pogled izgledaju kao da ih je poslala Karlovačka banka d.d.

Lažne poruke izgledaju kao da dolaze od pošiljatelja mojabanka@kaba.hr, a u predmetu poruke je naslov Obavijest o plaćanju EUR 11.340,00 – KABA. Poveznica (link) koja se nalazi u sadržaju e-mail poruke vodi na stranicu koja NIJE povezana s Karlovačkom bankom d.d.

Molimo da ni u kojem slučaju ne otvarate poveznicu u takvoj e-mail poruci, a e-mail obavezno obrišite.
Naglašavamo da Karlovačka banka d.d. nikada putem e-maila ne šalje linkove za potvrdu priljeva/plaćanja ili za potvrdu bilo koje druge vrste transakcije.

Napominjemo da ni u kojem slučaju ne upisujete svoje osobne podatke te ostale osjetljive podatke (broj kartice, CVV i sl.) u polja za upis na stranicama do kojih ste došli putem poveznica iz sumnjivih e-mail poruka.
Svaku sumnjivu e-mail poruku prijavite Banci na broj telefona 0800 417 336 ili na e-mail: info@kaba.hr

S poštovanjem,
Karlovačka banka d.d.

Ljetno radno vrijeme poslovnica/podružnica

Poštovani klijenti,

obavještavamo Vas da će poslovnice i podružnice Banke, u razdoblju od 21.6.2021. do 31.8.2021., raditi po ljetnom radnom vremenu. Ljetno radno vrijeme pogledajte OVDJE.

Vaša Kaba

Minimalne verzije operativnog sustava potrebne za rad m-Kaba aplikacije nakon 11.07.2021.

Poštovani korisnici,

obavještavamo Vas da će Banka s danom 12.07.2021.g. provesti prilagodbu m-Kaba i mToken servisa novijim sigurnosnim standardima. Nakon navedenog datuma korištenje m-Kaba servisa bit će moguće samo na mobilnim uređajima koji imaju verzije operativnih sustava IOS 9.0., Android 4.4. ili više.

Molimo da do 12.07.2021.g. provjerite u postavkama svog mobilnog uređaja imate li minimalnu verziju operativnog sustava potrebnu za rad m-Kaba/mToken servisa. Ukoliko nemate, možete pokrenuti ažuriranje software-a na Vašem mobilnom uređaju ili aktivirati m-Kaba/mToken servis na novijem mobilnom uređaju.

Za sve informacije možete se obratiti Odjelu podrške korisnicima na tel. 0800 417 336 ili e-mail e-kaba@kaba.hr

 

Poslovnica Duga Resa – radno vrijeme

Poštovani klijenti,
obavještavamo Vas o novom (privremenom, do 30.4.2021.) radnom vremenu Poslovnice Duga Resa:
PON – PET 08:00 – 14:30
SUB 08:00 – 12:00

Radno vrijeme Odjela podrške korisnicima

Obavještavamo klijente da Odjel podrške korisnicima od 1.3.2021. radi od 08:00 do 19:00.

Šifarnik vrste osobnih primanja_obavijest poslovnim subjektima

DOSTUPNOST ODJELA PODRŠKE KORISNICIMA – PRIVREMENA PROMJENA

Poštovani klijenti,
obavještavamo Vas o promjeni dostupnosti Odjela podrške korisnicima koji će od 17.2.2021. biti dostupan u vremenu od 08:00 do 16:00 sati.
S poštovanjem,
Karlovačka banka d.d.

 

Upute za uplatu donacija građanima pogođenim potresom

Trebamo Vaš pristanak za nastavak

Stranice Karlovačke banke d.d. koriste kolačiće (cookies) u svrhu pružanja boljeg korisničkog iskustva.
Ako prihvaćate upotrebu neophodnih kolačića i želite nastaviti, kliknite Prihvaćam samo neophodne kolačiće.
Ako prihvaćate upotrebu neophodnih, funkcionalnih i marketinških kolačića i želite nastaviti, kliknite Prihvaćam sve kolačiće.
Ako želite promijeniti postavke kolačića kliknite Postavke kolačića.
Saznajte više: Pravila korištenja kolačića