Savjeti za korištenje kartice

Savjeti za korištenje kartica

  • u trenutku primitka kartice obavezno se potpišite u prostor predviđen za potpis
  • pazite na Vašu karticu kao da je riječ o gotovini i nikada ju ne ostavljajte bez nadzora
  • nakon svakog plaćanja provjerite da li Vam je vraćena kartica
  • provjerite potvrdu o kupovini uključujući i iznos
  • provjerite izvod troškova, usporedite kupnju s računima
  • nikada ne zapisujte PIN – zapamtite ga
  • nikada ne otkrivajte Vaš PIN; nitko iz financijskih institucija, policije ili trgovaca ne smije Vas pitati broj Vašeg PIN-a, Vi ste jedini koji ga trebate znati
  • prilikom odabira/promjene PIN-a izbjegavajte očito, poput telefonskog broja ili datuma rođenja
  • kod unosa PIN-a na bankomatu zaklonite rukom tipkovnicu
  • ako primijetite nešto neobično na bankomatu, ne koristite ga, već prijavite Banci
  • koristite besplatnu uslugu 3D Secure za internetska plaćanja
  • kupujte preko sigurnih i poznatih internetskih stranica

Ostale mjere opreza

  • ne odgovarajte na e-mail-ove niti na telefonske pozive putem kojih se traže vaši osobni podaci, lozinke, brojevi kartica, PIN-ovi i sl.
  • KABA nikada od Vas neće putem e-maila zatražiti podatke kao što su lozinka, PIN, stanje na računima, sigurnosna pitanja i sl.
  • dobijete li e-mail sumnjivog sadržaja u kojem se od vas traži davanje povjerljivih podataka o karticama ODMAH nas obavijestite na besplatan broj 0800 417 336 ili e-mail adresu karticno@kaba.hr
  • ne ostavljajte kartice i ostale dokumente u automobilu
  • pravovremeno nas obavijestite o promjeni adrese ili drugih osobnih podataka.
  • ukoliko krećete na put, zapišite broj za prijavu nestanka kartice

U slučaju gubitka kartice, odmah obavijestite Banku na broj telefona 0800 417 336, a izvan radnog vremena, vikendom i praznikom od 0-24 sata EGCP d.o.o. Centar za kartice, telefon +385 (0)1 3078 699 te se obavezno javite u Banku radi reguliranja statusa kartice.