Platni promet u kunama

Sve poslove gotovinskog i bezgotovinskog plaćanja možete brzo i pouzdano obavljati u poslovnoj mreži Banke te u poslovnicama FINA-e.

Bezgotovinska plaćanja

Kanali zadavanja naloga

  • poslovna mreža Banke
  • elektroničko bankarstvo
  • poslovna mreža FINA-e

Način zadavanja naloga

  • papirni nalog
  • magnetni medij (nosač podataka)
  • elektroničko bankarstvo

Formati zadavanja naloga

  • obrazac HUB3
  • nalog elektroničkog bankarstva
  • XML poruka pain.001

Nalozi podneseni na papirnom mediju i magnetnom mediju (nosač podataka) moraju biti potpisani sukladno važećoj prijavi potpisa. Nalozi zadani putem elektroničkog bankarstva moraju biti autorizirani sukladno dodijeljenim pravima određenim pri sklapanju ugovora za korištenje ovog servisa.

Opoziv naloga

Naloge zadane u najavi klijent može opozvati. Nalazi se opozivaju/povlače iz izvršenja podnošenjem pismenog zahtjeva Banci putem Zahtjeva za povlačenje naloga ili podnošenjem vlastitog zahtjeva koji sadrži dovoljno podataka za provođenje opoziva. Naloge zadane na datum valute moguće je opozvati ukoliko primatelj još nije odobren ili nalog nije proslijeđen u razmjenu u platni sustav.

Zahtjev za povlačenjem/storno naloga

Reklamacije po nalozima

Zadane naloge klijent reklamira podnošenjem pisanog  Zahtjeva za rješavanjem reklamacije  ili podnošenjem vlastitog zahtjeva koji sadrži dovoljno podataka za provođenje reklamacije.

Zahtjev za rješavanjem pritužbe, prigovora, reklamacije i upita